- ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9:00-15:00
Αγορά Προϊόντων
Ο πελάτης μπορεί να πληρώσει για την αγορά του περιεχομένου του καλαθιού- με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας ή
- με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
- με αντικαταβολή
Στη περίπτωση της κάρτας, ο πελάτης κατευθύνετε σε ασφαλή ιστοσελίδα μέσω της πλατφόρμας μας, στην οποία δίνει τα στοιχεία της κάρτα του. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτα γίνεται το βράδυ της ίδια ημέρας. Το κατάστημα μας θα εκδώσει απόδειξη για την αγορά της παραγγελίας, αλλά αν το επιθυμεί ο πελάτης μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο.
Ολοκλήρωση παραγγελίας:
Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα: Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ.
Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.Αποστολές προϊόντων
Το καταστημα μας προαγματοποιεί μεταφορές σε όλη την Ελλάδα με επιλογή δικής σας εταιρίας αν το επιθυμείτε• Courier (για αποστολές μικρών φορτίων σε ολόκληρη την Ελλάδα)
• Συνεργαζόμενες Μεταφορικές Εταιρίες (για αποστολές προϊόντων μεγάλου όγκου/βάρους εκτός πόλης της Λαμίας)Χρόνοι Παράδοσης
Πόσο καιρό θα περιμένω για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Αναμενόμενοι Χρόνοι παράδοσης για προϊόντα τα οποία είναι άμεσα διαθέσιμα στην αποθήκη τους καταστήματος:
• Νομός Φθιώτιδας: 1 – 3, ημέρες
• Ηπειρωτική Ελλάδα : 2 – 5 ημέρες
• Νησιωτική Ελλάδα: 4 – 7 ημέρες υπό κανονικές συνθήκεςΗμερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή .
Αποστολή εντός Λαμίας
Τα εμπορεύματα αποστέλλονται με τα ιδιόκτητα φορτηγά μας εντός πολεως της Λαμίας και τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω τών 250€. Στις περιπτώσεις προϊόντων μεγάλου όγκου για παραδόσεις εντος της πόλεως της Λαμίας τα είδη αυτά μεταφέρονται έως την είσοδο του σπιτιού ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ .
Στα δωρεάν μεταφορικά δεν περιλαμβάνεται τοποθέτηση, χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο.Αποστολή με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier )
Για αποστολές μικροσυσκευών σε ολόκληρη την Ελλάδα προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής μεταφορά και παραλαβή τους, σε κόστος που ποικίλει ανάλογα με το βάρος και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τον όγκο του προϊόντος
Η παραγγελία σας αποστέλλεται στη διεύθυνση που μας υποδείξατε κατά την παραγγελία σας με εταιρία ταχυμεταφοράς ( courier ). Η παράδοση της παραγγελίας πραγματοποιείται συνήθως από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, από την ημέρα αποστολή των εμπορευμάτων, εκτός από ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές της χώρας οπού ο χρόνος παράδοσης φτάνει έως και 5 εργάσιμες ημέρες.Αποστολή με συμβατική μεταφορική εταιρίασε κάθε περίπτωση το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη
Για αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου παραδίδουμε δωρεάν σε μεταφορική της επιλογής σας που έχει έδρα τη Λαμία και κάνει ο πελάτης την συνενόηση για το κόστος το οποίο και πρέπει να διευκρινίσει κατά την παραγγελία. ή αναλαμβάνουμε την αποστολή με συνεργαζόμενη μεταφορική της εταιρείας μας κατόπιν συννενοήσεως για το κόστος, τα είδη αυτά μεταφέρονται έως την είσοδο του σπιτιού ,ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ Για τις περιπτώσεις αυτές, πρέπει να προηγείται συνεννόηση με το τμήμα πωλήσεων. Δεν περιλαμβάνει τοποθέτηση, χρήση ανυψωτικού μηχανήματος ή μεταφορά σε όροφο.
Τα προϊόντα παραδίδονται “επί πεζοδρομίου” της διεύθυνσης που ορίστηκε κατά την παραγγελία (στην είσοδο της οικίας). Δεν υπάρχει η δυνατότητα ο πελάτης να ζητήσει την μεταφορά του προϊόντος σε κάποιον όροφο. Θα πρέπει να αναλάβει μόνος του και με δική του ευθύνη τη μεταφορά του προϊόντος σε κάποιον όροφο. Η εταιρία μας δε ευθύνεται σε περίπτωση που ο πελάτης παραλάβει το προϊόν σε αρίστη κατάσταση και εκ των υστέρων το προϊόν χτυπηθεί κατά την διαδικασία μεταφοράς του στο τελικό σημείο τοποθέτησης του.Παραλαβή προϊόντων:
Καθυστέρηση παραγγελίαςΗ παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας:
– Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλλουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.